Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف خودروهاي قاچاق میلیاردی در ملاير

کشف خودروهاي قاچاق میلیاردی در ملاير

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 5 دستگاه خودرو خارجی به ارزش 25ميليارد ريال در شهرستان ملاير خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در راستاي مبارزه با مخلان امنيت اقتصادي در بازار خودرو که در صدد ترانزيت خودروهاي خارجي و قاچاق به داخل کشور بدون کسب مجوز و سير مراحل قانوني هستند، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي شهرستان ملایر با انجام اقدامات اطلاعاتي از مخفيگاه خودروهاي  خارجي مطلع شدند.

وی افزود: این خودروها در يک روستا خارج از شهرستان ملاير نگهداري مي شد، که بلافاصله ضمن هماهنگي با دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي از اين محل بازرسي به عمل آمد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسي های صورت گرفته 5 دستگاه خودروي خارجی قاچاق که ارزش آن ها بر اساس نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال برآورد شده، کشف و يک متهم در این خصوص تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي استان در پایان با هشدار به کليه افراد فرصت طلبي که قصد دارند از فضاي فعلي جامعه سوء استفاده کنند، افزود: پليس با هوشياري، قاطعیت و اشراف اطلاعاتي لازم با اين طيف افراد قانون شکن، برخورد خواهد کرد.

دستگیری یک قاچاقچی با بیش از 42 کيلو گرم ترياک در ملایر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف 42 کيلو و 300 گرم ترياک و دستگيري يک قاچاقچي خبر داد.

سرهنگ هادی قزوینه در تشريح اين خبر گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر قاچاقچياني که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان جنوبی به استان همدان مي کردند شناسایي کردند.

وی افزود: با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي ملاير و نهاوند در يک اقدام سريع عملياتي، خودرو آن ها در ورودي شهرستان ملاير شناسايي و متوقف شد که از داخل آن، 42 کيلو و 300 گرم ترياک که به صورت حرفه اي جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی و يک دستگاه خودرو نيز توقيف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان بيان داشت: مواد مخدر از جمله دغدغه های هر جامعه ای بوده و زمینه ساز بسیاری از جرایم دیگر است لذا پلیس با تمام توان با این پدیده شوم مقابله خواهد کرد.

کشف بیش از 3 کيلوگرم مواد مخدر صنعتی در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از کشف 2 کيلوگرم هروئين و یک کیلو و 500 گرم شیشه با لفافه خبر داد.

سرهنگ قزوينه در تشريح اين خبر گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر قاچاقچياني که اقدام به انتقال مواد مخدر تحت پوشش مسافر اتوبوس بین شهری می کردند، شناسایي شدند.

وی افزود: با شگردهای پلیسی و اطلاعاتی این اتوبوس در ورودی شهر همدان متوقف و در بازرسی از وسایل همراه متهم، 2 کيلوگرم هروئين و یک کیلو و 500 گرم شیشه با لفافه کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: برخورد با قاچاقچيان با اشراف اطلاعاتي از رويکرد هاي اصلي پليس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمي توان گريخت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن