Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارق ساختمان‌هاي نيمه کاره در همدان

دستگيري سارق ساختمان‌هاي نيمه کاره در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق و مالخرساختمان های نيمه کاره و کشف اموال مسروقه در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در پي وقوع سرقت هاي متعدد شير آلات و کالکتور از ساختمان هاي نيمه کاره در سطح شهر،  به این صورت که سارقان با نفوذ به داخل ساختمان اقدام به سرقت جعبه تقسيم کالکتور هاي پکيج و شير آلات مربوطه مي کردند و این امر باعث ايراد خسارت هاي زيادي به ساختمان ها مي شد و نظر به سريالي شدن سرقت هاي مذکور و شيوه و شگردي تازه در سطح شهرستان، مراتب بصورت ويژه در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرارهمدان گرفت.

وي افزود: در بازديد از محل هاي سرقت و اطراف آنها و ارائه آموزش هاي لازم به عوامل تجسس و توجيه و آموزش به شاکیان و مالکان ساختمان هاي در حال ساخت، نهايتا" عوامل اين پليس موفق شدند احدي از سارقان سابقه دار را با بکارگیری شگردهای پلیسی شناسايي و در حين جابجايي کالکتور هاي مسروقه دستگير کنند.

سرهنگ رضا زارعي ادامه داد: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي ، وی به 21 فقره سرقت شير آلات و کالکتورهاي ساختمان نيمه کاره در سطح شهرهمدان اعتراف کرد.

اين مقام مسئول اظهار داشت: متهم در تحقيقات تكميلي اظهارداشت که با خودروي پژو 405 متعلق به پدرش خود را به ساختمان هاي نيمه کاره می رسانده و در مواردي که ساختمان داراي نگهبان بوده ، در ساعات استراحت نگهبان اقدام به سرقت کرده و كليه شير آلات و کالکتورهاي مسروقه را به احدي از خريداران اموال مسروقه به هويت معلوم می فروخته است.

این مقام انتظامی گفت: با هماهنگي مقام قضايي، خریدار اموال مسروقه  نيز دستگير و به خريد اموال مسروقه اقرار کرد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن