Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارقی که طعمه‌هاي خود را از فضاي مجازي انتخاب مي‌كرد

دستگيري سارقی که طعمه‌هاي خود را از فضاي مجازي انتخاب مي‌كرد

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارق دوچرخه ای که طعمه‌هاي خود را از فضاي مجازي انتخاب مي كرد توسط ماموران كلانتري 15 رسالت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر همدان و شكايت مالباختگان، شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران كلانتري 15 رسالت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد، سارق يك جوان حدودا 30 ساله است كه طعمه هاي خود را از سايت‌هاي فروش اموال دست دوم انتخاب و پس از تماس با فروشنده، با ظاهري شيك و موجه و با كرايه كردن يك آژانس در محل قرار حاضر شده و پس از آن كه با چرب زباني اعتماد فروشنده را جلب مي كرد، به بهانه آزمايش و تست دوچرخه در فرصتي مناسب از محل متواري می شود.

سرهنگ باقري بیان کرد: با انجام بررسي هاي تخصصي، مشخص شد سيم كارت مورد استفاده توسط این کلاهبردار متعلق به فرد دیگری بوده و ظاهرا سارق از سيم كارت مسروقه استفاده کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای پلیسی، متهم در حالي كه در يك قرار صوري برای خريد دوچرخه حاضر شده بود، دستگیر و پس از انتقال به كلانتري در بازجويي هاي فنی، به 7 فقره سرقت دوچرخه به همين شيوه اعتراف كرد و در بازرسي از منزل وی تعدادي از دوچرخه هاي مسروقه نيز كشف و تحويل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به این که اين سارق با دستور قضائي برای بررسي تخصصي جرايم، به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان منتقل شد، از شهروندان خواست هنگام فروش اموال خود در سايت هاي مربوطه به افراد غريبه اعتماد نكنند تا مورد طعمه افراد سود جو قرار نگيرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن