Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از 6 هزار عدد تسمه تايم قاچاق در همدان

کشف بیش از 6 هزار عدد تسمه تايم قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 6 هزار و 150 عدد تسمه تايم قاچاق به ارزش تقريبي 10 ميليارد ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت : كارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در راستاي تشديد اقدامات کنترلي و برخورد با قاچاقچيان و مخلان نظام اقتصادي شب گذشته حين کنترل خودرو هاي عبوري در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يک دستگاه کاميونت ايسوزو مشکوک شدند.

وي افزود: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن مشخص شد، کامیونت حاوی مقاديري تسمه تایم متعلق به خودروهاي سواري است و راننده اظهار داشت، محموله از یکی از استان های غربی به مقصد تهران بارگیری شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخليه و شمارش، 6 هزار و 150 عدد تسمه تايم  قاچاق به ارزش تقريبي 10 میلیارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که پرونده متهم به تعزيرات حکومتي ارسال شد، گفت: نيروي انتظامي در راستاي کمک به شکوفايي اقتصاد ملي، همواره با قاچاق کالا مبارزه کرده و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره 110 به مرکز فوريت هاي پليس اطلاع دهند./ پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن