Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از چهار کيلوگرم هروئين و گل در همدان

کشف بیش از چهار کيلوگرم هروئين و گل در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 3 کيلو و 600 گرم هروئين با لفافه، در 2 عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري پليس شهرستان ملاير و استان البرز خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ هادی قزوینه در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان، باند قاچاقچياني که اقدام به تهيه و انتقال هروئين به شهرستان ملاير  می کردند شناسايي شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودرو متهمان در ورودي شهرستان ملاير شناسايي و در بازرسي از آن، يک کيلو و 100گرم هروئين کشف و 2 متهم که زن و شوهر بودند در اين خصوص دستگير شدند.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده و با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در يک اقدام عملياتي و به موقع منزل این متهمان در استان البرز شناسایي و در بازرسي از آن ، 2 کيلو و 500 گرم هروئين (در مجموع 3 کيلو و 600 گرم هروئين با لفافه) کشف و يک متهم ديگر در اين خصوص دستگير و 2 دستگاه خودرو سواري نیز توقيف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتي عملياتي، دو رويکرد موثر در سطح ناجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.

كشف بيش از یک كيلو گرم ماده مخدر گل در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از كشف یک كيلو و 650 گرم ماده مخدر گل و دستگیری یک سارق و کشف موتور سیکلت سرقتی توسط ماموران كلانتري 17 مريانج خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبری مبني بر فعاليت فردي در زمينه خريد و فروش مواد مخدر در یکی از روستاهاي اطراف همدان، بررسی موضوع در دستور كار ماموران كلانتري 17 مريانج قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بکارگیری شگردهای پلیسی و اخذ مجوز قضائي، متهم در مخفيگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان، یک كيلو و 650 گرم ماده مخدر گل و حدود 74 گرم ترياك و مشتقات آن به علاوه آلات و ادوات مصرف مواد مخدر كشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ باقري بیان کرد: در ماموریتی دیگر، ماموران گشت كلانتري 17 مريانج حین گشت زني به راكب يك دستگاه موتورسيكلت داراي پلاك دست نويس مشكوك شده و آن را متوقف كردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسي مقدماتي مشخص شد این موتورسيكلت سال 94 از یکی از مناطق حاشیه شهر همدان به سرقت رفته که در این راستا مالك اصلی شناسايي و پس از ارائه مدارك ، موتورسيكلت به نامبرده تحویل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن