Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري 4 سارق داخل خودرو در همدان

دستگيري 4 سارق داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري اعضاي يك باند چهار نفره سرقت خودرو و داخل خودرو توسط ماموران كلانتري 17 مريانج خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو د سطح مريانج و مناطق اطراف، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران واحد تجسس كلانتري 17 مريانج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي و اقدامات اطلاعاتي و انتظامي و همچنين بكارگيري منابع و مخبرين توانستند ردپاي يكي از سارقان به هويت هاشم (29 ساله) را در سرقتهاي مختلف پيدا كنند.

سرهنگ باقری گفت: متهم كه در منزل خود خودروهاي سرقتي را اوراق و اموال باارزش آنها را سرقت مي كرد در عملياتي موفق بازداشت و از منزل او تعداد زيادي از قطعات خودرو و داخل خودرو از قبيل لاستيک، سيم و اوازم داخلي اوراقي خودرو ، اي سي يو ، باطري، آچارآلات،جک، داشبورد خودرو و باربند كشف و ضبط شد.

این مقام مسئول بیان داشت: متهم پس از بازداشت به مقر انتظامي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت، وي كه چاره اي جز بيان حقيقت نداشت به چنديدن فقره سرقت خودرو و داخل خودرو با همدستي سه نفر ديگر اعتراف كرد.

وی گفت: ماموران در ادامه 3متهم ديگر را شناسايي و بازداشت كردند و از منزل يكي از متهمان در محله منوچهري، تعداد 5 دستگاه ضبط خودرو و تعداد 4 عدد باند و لوازم داخلي خودرو اوراقي کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهروندان خواست تا خودروهاي خود را به وسايل ضد سرقت مجهز كنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن