Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارق موسسه توانبخشي بهزيستي در همدان

دستگيري سارق موسسه توانبخشي بهزيستي در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري سارق موسسه توانبخشي بهزيستي و کشف اموال مسروقه در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت از يك موسسه حمايتي معلولان بهزيستي در همدان، بررسی موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد کليه کارکنان این موسسه از جمعيت معلولان مي باشند و سارق کليه اموال با ارزش را که توسط افراد نيكوكار تهيه و جهت اعطاء به افراد مدد جو جمع آوري شده بود را سرقت کرده است.سرهنگ زارعي تصریح کرد: در بررسي های دقیق تر مشخص شد سارق يا سارقان آشنايي کامل با محل داشته به نحوي که دوربين مدار بسته محل سرقت را به لحاظ عدم شناسايي سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی، شگردهای پلیسی و بررسی تصاوير دوربين هاي اطراف محل سرقت تصویر سارق که اموال مسروقه را پس از طي مسافتي به داخل خودرو سواري پرايد سفيد رنگ انتقال داده به دست آمد و نامبرده که از افراد ناشنوا و مددجوي همان موسسه بود شناسایی شد.

اين مقام مسئول اظهار داشت: با اخذ مجوز قضائی متهم دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي در حضور کارشناس بهزيستي به سرقت از موسسه مذکور اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: اموال مسروقه شامل: سيم و كابل برق،  پايه مهتابي ، سرويس لوازم آشپز خانه اورانوس ، اسپيكر ، 10 جفت كفش، چند ثوب البسه مردانه ، بخاري برقي و.... در منزل متهم کشف و عينا" تحويل مدير موسسه مذكور شد و پرونده به دادسرا ارسال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن