Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نجات جان جوان 20 ساله از مرگ در همدان

نجات جان جوان 20 ساله از مرگ در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از نجات يك جوان 20 ساله كه قصد خود كشي داشت توسط ماموران پاسگاه انتظامي آبشينه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته در پی تماس تلفني يكي از اهالي روستاي های اطراف همدان با مركز فوريت هاي پليسي 110، خبر يك فقره درگيري خانوادگي در اين روستا به ماموران پاسگاه انتظامي آبشينه اعلام و بلافاصله اكيپ گشت پليس به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل اعلامي مشخص شد درگيري بين اعضاي يك خانواده است كه مادر خانواده به ماموران مراجعه و اعلام كرد كه پسر 20 ساله وي با او درگير شده و پس از ضرب و شتم و كتك كاري اكنون داخل خانه است و قصد خودكشي دارد.

سرهنگ باقری بیان کرد: ماموران پس از تقاضاي اين زن وارد خانه شده و مشاهده كردند پسر20 ساله در اتاقكي در پشت بام خود را محبوس و قصد دارد خودر را حلق آويز کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران با صحبت با اين پسر سعی کردند وی را منصرف كنند که وقتی با بي توجهي او مواجه شدند با توسل به زور درب را باز كرده و در لحظه آخر او را از طناب پايين آورده و مانع خودكشي او شدند.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع موضوع به اورژانس اجتماعي با حضور كارشناسان مربوطه، این جوان به مركز اورژانس اجتماعي منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان بر لزوم انجام مشاوره و مراجعه به كارشناسان جهت حل اختلافات خانوادگي تاكيد كرد و گفت: در اكثر مواقع مراجعه به مراكز مشاوره مجاز منجر به حل اختلافات اين چنيني مي شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن