Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث افزایش 150 درصدی کشف سرقت در رزن/25 سارق در نهاوند به دام پلیس افتادند

افزایش 150 درصدی کشف سرقت در رزن/25 سارق در نهاوند به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامي شهرستان رزن از دستگيري 33 سارق و افزايش 150 درصدي كشف انواع سرقت در طرح نوروزي سال 98 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگي گفت: از ابتداي اجراي طرح نوروزي در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل، 150 درصد افزايش كشف سرقت و كاهش چشمگير وقوع جرم را  در شهرستان رزن داشته ايم كه اين کشفيات با انجام طرح ­هاي مختلف ارتقاء امنيت اجتماعي صورت گرفته است.

وي در ادامه بيان داشت : در اين مدت، 33 سارق دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفي شدند كه افزايش 154 درصدي نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.

سرهنگ سلگي افزود: در راستاي مبارزه با عاملان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان، 29 نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگير شدند كه در اين حوزه نيز افزايش 100 درصدي نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

این مقام مسئول موفقيت پليس را نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي کارکنان انتظامي شهرستان و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس دانست.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن، با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

دستگيري 25 سارق در طرح هاي نوروزي در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري 25 سارق و کشف 75 فقره سرقت در اجراي طرح هاي انتظامي کارکنان انتظامی اين شهرستان در ايام نوروز و تعطيلات خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکي بيان داشت: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند در ايام نوروز با استفاده از توان ، استعداد و امکانات در اختيار، طرح هاي انتظامي و پيشگيرانه در حوزه هاي مختلف جرايم را در دستور کار خود قرار داده و در اين خصوص از کليه ظرفيت هاي بالفعل خود استفاده و نتايج مطلوبي را به دست آورد.

وي در ادامه افزود: از مهمترين اين نتايج مي توان به دستگيري 25 سارق و 40 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، کشف 75فقره سرقت، 3 دستگاه خودروي سرقتي و 4دستگاه موتورسيکلت سرقتي، 540 عدد انواع قرص هاي روان گردان، بيش از4 هزار و 200 عدد محصولات ضد فرهنگي همچنين مقادیری انواع مواد مخدر و توقيف 67دستگاه موتورسيکلت و 55دستگاه خودروي متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان با اشاره به جديت و تلاش مضاعف پليس نهاوند در ايام مختلف سال علي الخصوص ايام خاصي همچون تعطيلات عيد نوروز تصريح کرد: بر اساس اين روند پيش بيني شده اولويت هاي اجرايي و شاخص هاي مد نظر در حوزه هاي مختلف جرم و آسيب هاي اجتماعي به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

كشف خودروي سرقتي در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان نیز از كشف يك دستگاه خودروي سرقتي و دستگيري سارق توسط ماموران پلیس 110 خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110، مبنی بر سرقت يك دستگاه سواري پرايد از یکی از مناطق شهر همدان، بلافاصله طرح مهار در تمامي ورودي ها و خروجي هاي شهر اجرا شد.

وی افزود: در پی اجرای طرح مهار، يكي از گشت هاي يگان عملياتي 110 این خودرو را در سطح شهر مشاهده که با دستور ايست پلیس، راننده خودرو را رها کرده که پس از طي مسافتي دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: متهم پس از تشكيل پرونده روانه دادسرا شد و خودرو تحويل مالك شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن