Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارق اموال خودروها در همدان

دستگيري سارق اموال خودروها در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري يك سارق معتاد كه با شكستن شيشه خودروها، اموال قيمتي داخل آنها را سرقت مي كرد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: ماموران گشت انتظامي كلانتري 16 شهرك" مدني" از تردد مشكوك فردي در اطراف خودروهاي متوقف در بيمارستان "آتيه" مطلع و بلافاصله عازم محل اعلامي شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور، مردي حدودا 40 ساله را با ظاهري ژوليده و معتاد در بين خودروها مشاهده كردند كه شيشه عقب يك دستگاه سواري پرايد را به طرز ماهرانه اي شكسته و مدارك داخل خودرو را به سرقت برده بود .

سرهنگ باقری ادامه داد:ماموران با شناسايي مالك خودرو، متهم را جهت بررسي به مقر انتظامي منتقل كردند و در بازرسي بدني  از وي تعداد زيادي مدارك شناسايي و كارت بانكي كشف شد.

متهم در بازجويي ها به چندين فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهر همدان با روش شكستن شيشه و دستبرد به اموال قيمتي داخل خودرو اعتراف كرد كه در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و متهم جهت بررسي تخصصي جرايم به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان همدان منتقل شد.

سرهنگ جمشيد باقري در پايان گفت: از شهروندان تقاضا داريم ضمن استفاده از تجهيزات ضد سرقت، از نگهداري اموال و مدارك در داخل خودرو خودداري كنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن