Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث درگیری مسلحانه در رزن/ متهم کشته شد

درگیری مسلحانه در رزن/ متهم کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: بر اثر درگیری ماموران انتظامی این شهرستان با فردی مسلح، متهم جان باخت.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ایست و بازرسی برای کنترل جاده های مواصلاتی، ماموران ساعت چهار و 20 دقیقه بامداد امروز در جاده رزن - قروه درجزین به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و دستور ایست می دهند.

وی اضافه کرد: راننده سواری پراید بی توجه به دستور ایست و هشدار پلیس از محل متواری شده و تعقیب و گریز برای توقیف خودرو آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن بیان کرد: راننده سواری پراید با پخش میخ های سه پر خودروی پلیس را پنچر و متوقف کرده و ماموران با توجه به حساسیت ماموریت موضوع را به دیگر گشتی ها اطلاع رسانی می کنند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: با حضور به موقع تیم های گشتی خودروی فرد مظنون به یک مکان بن بست هدایت شده و متهم برای فرار از این مهلکه دست به اسلحه می برد.

وی بیان کرد: متهم با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت ماموران شلیک کرد که در این درگیری مسلحانه وی با شلیک گلوله پلیس به ناحیه بازوی سمت راست و برخورد با ریه مجروح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن افزود: متهم بی درنگ به بیمارستان ولیعصر(عج) رزن منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده عمل جراحی بی نتیجه مانده و پس از یک و نیم ساعت جان خود را از دست داد.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: متهم 48 ساله غیربومی و دارای سابقه چند فقره سرقت بوده و ماموران در بازرسی از خودروی وی مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن اظهار داشت: با این وجود تحقیقات پلیس شهرستان رزن در زمینه علت و انگیزه فرار متهم ادامه دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن