Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث قتل همسر به ‌دلیل نازایی

قتل همسر به ‌دلیل نازایی

مردی که همسر جوانش را به دلیل مشاجره بر سر نازایی او به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، رسیدگی به این پرونده از اواخر خرداد سال جاری و زمانی آغاز شد که مأموران اورژانس در تماس با پلیس تویسرکان خبر دادند زنی به ‌علتی نامعلوم در خانه روستایی‌اش جان باخته است. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند، متوجه نکته مشکوکی نشدند. شوهر این زن در منزل حضور نداشت به همین دلیل مأموران به تحقیق از مادرشوهر و خواهرشوهر متوفی که در همسایگی آنها زندگی می‌کردند، پرداختند.

این دو زن توضیح دادند عروس‌شان مشکلات قلبی داشت و بیمار بود و به ‌احتمال بسیار زیاد بر اثر سکته جان باخته است.

اگرچه مدرکی برای رد ادعای دو زن وجود نداشت، مأموران موضوع را به مقام قضائی اطلاع دادند و جسد به دستور او برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

آزمایش‌ها برای مشخص‌شدن علت مرگ عروس 26ساله چند ماه طول کشید تا اینکه بالاخره متخصصان اعلام کردند این زن به مرگ طبیعی فوت نشده، بلکه به قتل رسیده است. نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی حاکی از آن بود که زن جوان بر اثر انسداد مجاری تنفسی که به‌دلیل فشار بر حنجره ایجاد شده، به کام مرگ رفته است.

این نظریه، تحقیقات را وارد مرحله‌ای تازه کرد و مأموران در همان گام نخست به همسر و مادرشوهر و خواهرشوهر متوفی ظنین شدند و هر سه نفر را بازداشت کردند. سه مظنون در بازجویی‌های اولیه همان ادعای مرگ بر اثر سکته قلبی را تکرار کردند و گفتند جز این چیزی نمی‌دانند اما وقتی پرس‌وجوها ادامه پیدا کرد، شوهر مقتول بعد از 12 ساعت تسلیم شد و به کشتن همسرش اقرار کرد.

او گفت: من و زنم شش سال پیش با هم ازدواج کردیم و اوایل همه چیز خوب بود تا اینکه فهمیدیم بنا بر دلیلی نامعلوم بچه‌دار نمی‌شویم. در این شش سال نزد پزشکان زیادی رفتیم و به این نتیجه رسیدیم که همسرم نازاست. روز حادثه از دکتر به خانه برگشتیم و من در حالی‌که خیلی ناراحت بودم، سر این موضوع با زنم مشاجره کردم. او هم جوابم را داد و من را از خانه بیرون کرد. چند ساعت بعد دوباره به خانه برگشتم اما همسرم من را راه نداد. به‌ناچار به خانه مادرم که دیوار به دیوار منزل ما بود، رفتم. از دست زنم خیلی عصبانی بودم و نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم. به همین دلیل ساعت پنج بامداد از روی دیوار پریدم و داخل خانه خودمان رفتم. زنم خواب بود. بالای سرش رفتم و گلویش را آن‌قدر فشار دادم تا اینکه فوت شد. بعد از مرگ او موضوع را به مادرم گفتم و از او خواستم با اورژانس تماس بگیرد و علت مرگ را سکته اعلام کند.

بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 رسیدگی قضائی به این پرونده در حالی ادامه دارد که پرونده یک همسرکشی دیگر نیز روی میز مقامات قضائی شهرستان اسدآباد استان همدان قرار گرفت.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، گفت: مرد 23ساله، در محل زندگی مشترکشان، همسر جوان خود را به علت اختلاف خانوادگی به قتل رساند. این مرد جوان ابتدا همسر خود را خفه کرد و سپس در محل جنایت باقی ماند. با اطلاع‌رسانی اقوام این زن و شوهر جوان، بلافاصله پلیس در محل وقوع قتل حاضر شد و مرد جوان را که در صحنه وقوع حادثه حضور داشت، دستگیر کرد.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مقام قضائی، جسد این زن جوان برای اعلام علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد./ شرق

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن