Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آتش‌سوزی منزل در همدان/ساکنان زنده‌ ماندند

آتش‌سوزی منزل در همدان/ساکنان زنده‌ ماندند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: آتش سوزی بامداد امروز سه شنبه نهم بهمن ماه در یک واحد مسکونی سه طبقه در خیابان تختی این شهر هفت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد رضا بیاناتی افزود: ساکنان این واحد مسکونی برای استفاده از کرسی به جای بخاری برقی از گاز تک شعله استفاده کردند که منجر به آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت چهار و 35 دقیقه بامداد سه شنبه رخ داد اضافه کرد: پنج نفر از ساکنان این واحد مسکونی دچاردود زدگی شدند و 2 فرد مسن دیگر علاوه بر دود زدگی دچار سوختگی هم شده اند.

بیاناتی ادامه داد: پس از اطلاع رسانی نیروهای عملیاتی موج های 40 و 47 از ایستگاه مرکزی و موج 52 از ایستگاه 18 آتش نشانی پس از گذشت سه دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه روز گذشته هشتم بهمن ماه شهروندان 572 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند، یادآور شد: از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شده، 25 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 150 تماس اشتباه و 388 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی همدان گفت: بر اساس این گزارش عملیات های انجام شده سه مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در خیابان تختی، حریق مغازه در شهرک صادقیه و حریق کنتور برق در اعتمادیه بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: در روز گذشته 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور، پل عابر پیاده در بلوار بعثت، دو مورد مهار اجسام در حال سقوط در انبار نفت و شهرک بهشتی، مهار حیوانات در بلوار بهشت، رفع آبگرفتگی در خیابان پاستور و عملیات امداد و نجات در حادثه ریزش آوار در بلوار ارم توسط آتشنشانان انجام شد.

بیاناتی همچنین خاطرنشان کرد: در عملیات های انجام شده 9 نفر از همشهریان نجات یافتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن