Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث كشف 27فقره كلاهبرداري در همدان

كشف 27فقره كلاهبرداري در همدان

رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري كلاهبردار سابقه دار و كشف 27فقره كلاهبرداري به ارزش ده ميليارد ريال دراين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي ارجاع تعدادي پرونده مشخص شد فردي به هويت معلوم با جلب اعتماد بازاريان و كسبه و چندين ماه فعاليت در بازار همدان با خريد اجناس از قبيل برنج و روغن و ... با ارائه چك بانكي خودش بالغ بر يك ميليارد تومان اقدام به كلاهبرداري کرده و از همدان متواري شده است .

وي افزود: ابتدا با دعوت از كليه مالباختگان و احصاء اقدامات مجرمانه متهم مبني بر كلاهبرداري و با بررسي در كليه محل هاي تردد متهم ، متواري شدن نامبرده تأييد و با تعامل بوجود آمده ، كليه مرتبطان وی شناسايي و با بهره گيري از آنان مشخص شد كه متهم در يكي از رستوران هاي استان تهران به آدرس معلوم، مشغول به كار مي باشد.

سرهنگ رضا زارعي ادامه داد: با چندين روز تعقيب و مراقبت، حضور وی به همراه خانواده اش در يكي از مهانپذير هاي واقع در اطراف تهران محرز ، بلافاصله با شناسايي آدرس مهمانپذير، اكيپي از كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري به استان تهران عزيمت و متهم را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي همدان دلالت دادند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: از نامبرده به صورت دقيق بازجويي به عمل آمد كه متهم با مشاهده ي دلايل و مدارك مستند و مواجهه حضوري با شكات به تعداد 27 فقره كلاهبرداري به ارزش يك ميليارد تومان در شهرستان هاي همدان ،آبگرم و آوج معترف شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: با تكميل پرونده ، متهم با جبران خسارات مالي به شكات با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن