Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث زوج سارق طلاجات کودکان در همدان دستگیر شدند

زوج سارق طلاجات کودکان در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري زن و شوهر سارقي خبر داد که با حضور در مهماني هاي هتل ها اقدام به سرقت طلاجات کودکان مي کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت طلاجات کودکان در يک مراسم عروسي که در يکي از هتل هاي سطح شهر همدان بوقوع پيوست شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

باقری افزود:فرد مالباخته در اظهارت خود به ماموران پليس گفت: به اتفاق خانواده ام در مراسم عروسي يکي از اقوام که در يکي از هتل هاي همدان برگزار شد شرکت کرديم که پس از پايان مراسم عروسي متوجه شديم يک رشته گردنبند و پلاک طلا متعلق به دختر 5 ساله ام به سرقت رفته است.

وی بیان داشت:ماموران با انجام تحقيقات پليسي متوجه شدند زني حدودا 33 ساله در طي مراسم عروسي به اين خانواده نزديک شده و با جلب اعتماد انها در يک لحظه از غفلت آنها استفاده کرده و اقدام به سرقت گردنبند طلاي دختربچه نموده است.

باقری گفت: در ادامه ماموران با همکاري مالباخته و بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته هتل توانستند تصوير سارق که ظاهرا با همدستي مردي حدودا 37 ساله به عنوان مهمان وارد مراسم عروسي شده و بلافاصله پس از سرقت با يک دستگاه خودرو رنو ال 90 از محل متواري شده اند.

وی گفت:ماموران در حال تجسس در خصوص هويت زوج سارق بودند که دو سرقت مشابه ديگر در تالارهاي سطح شهر به پليس گزارش شدکه بررسي هاي بيشتر نشان داد که اين سرقتها نيز توسط همان زوج جوان که با ظاهري آراسته و شيک در مراسمات عروسي شرکت کرده و خود را به عنوان مهمان خانواده عروس يا داماد جا زده و اقدام به سرقت طلاجات کودکان کرده اند.

باقری بیان داشت: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران با اخذ مجوز قضايي تصوير دو متهم را در اختيار تمامي هتلها و تالارهاي برگزار کننده مراسمات عروسي قرار دادند و همزمان جستجو براي پيدا کردن ردي از اين زوج سارق ادامه داشت تا اينکه پنج شنبه شب تماس تلفني از طرف يکي از هتلهاي سطح شهر با ماموران گرفته شد و خبر از حضور زن و مردي جوان در مراسم عروسي داد که قيافه آنها بسيار شبيه تصاوير متهمين تحت تعقيب بود.

وی ادامه داد:بلافاصله اکيپي از ماموران واحد تجسس کلانتري 15 رسالت در محل حضور يافته و پس از اطمينان از اينکه اين زوج مشکوک همان متهمان تحت تعقيب هستند نسبت به دستگيري و انتقال آنها به مقر انتظامي اقدام کردند.

باقری خاطر نشان کرد:متهمان در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند و آنها که نخست منکر اعمال مجرمانه خود بودند در مواجه با مدارک و مستندات پليس و همچنين مواجه با شکات پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشودند. که با هماهنگي قضايي منزل اين زوج جوان مورد بازرسي پليس قرار گرفت و در بازرسي مقداري از طلاجات سرقت شده به ارزش تقريبي 300 ميليون ريال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به اينکه متهمان جهت بررسي تخصصي در اختيار پليس آگاهي قرار دارند از شهروندان خواست تا از اعتماد به افراد غريبه و ناشناس که گاها در ظاهري موجه هم ظاهر مي شوند خودداري کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن