Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث وضعیت امنیت همدان در کشور چگونه است؟

وضعیت امنیت همدان در کشور چگونه است؟

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همدان جزء 3 استان امن است.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: همدان جزء 3 استان امن است؛ امسال طی هفته ناجا 110 عنوان برنامه مختلف در استان برگزار خواهد شد.

وی از انجام 5 هزار عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کشف چهار تن انواع مواد خبر داد و گفت: 2 هزار خرده‌فروش و 3 هزار مصرف‌کننده نیز در این زمینه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه 35 باند مواد مخدر در سطح استان شناسایی و متلاشی شد؛ تصریح کرد: در این زمینه 108 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

وی از برگزاری 499 کارگاه آموزشی مقابله با مواد مخدر خبر داد و افزود: در سامانه 197، یک‌هزار نفر به صورت چهره به چهره و با هدف حل مشکلات آموزش داده شدند و 16 هزار تماس نیز با عنوان تقدیر، پیشنهاد و انتقادات از سوی مردم به ثبت رسیده است.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه 19 باند سرقت طی نیمه نخست امسال در همدان متلاشی شده و یک‌هزار نفر در این زمینه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی 150 سارق سابقه‌دار دستگیر در زمینه سارق احشام، منزل و خودرو دستگیر شدند.

وی با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان، این مهم را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: در همین راستا 114 باند فعال در حوزه قاچاق شناسایی و منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان همدانبا اشاره به دستگیری 2 هزار و 500 نفر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 110 میلیارد تومان برآورد شد و در این حوزه نیز با رشد 13 درصدی مواجه بودیم.

وی از تشکیل 2 هزار و 100 پرونده در این زمینه خبر داد و یادآور شد: ارزش ریالی 57 درصد کالاهای قاچاق کشف شده بیش از یک‌صد میلیون تومان بوده است.

کامرانی‌صالح با اشاره به کاهش 20 درصدی تصادف در استان، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال صدور گذرنامه 18 هزار فقره، نظارت بر اماکن عمومی 4 هزار پرونده و صدور گواهینامه نیز به بیش از 221 هزار مورد بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن