Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف هزار میلیاردی کالای قاچاق در همدان

کشف هزار میلیاردی کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تا کنون در همدان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح امروز در همایش روسا و فرماندهان کوپ در همدان با تسلیت ایام محرم گفت: امروز با همکاری ویک دلی مردم ومسئولان امنیت بسیار مطلوبی در استان حاکم است.

سردار کامرانی صالح افزود:در اغتشاشات سال گذشته پلیس با همکاری سپاه وبسیج  توانستند به خوبی این بحران را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز چندین مرحله اعتصاب کامیون دار ها وهمچنین فراخوان های مختلفی را درسطح استان داشته ایم گفت:به یاری خدا و تلاش کارکنان این موضوع نیز بدون هیچ گونه مشکلی مدیریت شد.

سردارکامرانی صالح درادامه با اشاره به اینکه کلانتری ها وپاسگاه ها در خط مقدم یگان های پلیس هستند گفت:باید در کلانتری ها وپاسگاه ها از نیروی انسانی با ایمان وبا انگیزه و با اخلاق استفاده شود تا شاهد پویایی سازمان باشیم.

اين مقام ارشد انتظامی، دغدغه فرماندهان و روساي کلانتري و پاسگاه ها را به مراتب سنگين تر از ساير مسئولان دانست و تصريح کرد: در اين مسئوليت بايد دقت لازم را داشته و بتوانيم امانت دار خوبي براي مردم باشيم.

سردار کامرانی صالح با تأكيد بر اولويت قرار دادن اصل پيشگيري در مأموريت هاي کلانتری و پاسگاه ها، تصريح كرد: در يك جامعه اسلامی که تمام احکام و قوانین آن بر اساس اسلام وضع شده و اصل آن بر قانون مداری است، وجود نظم و انضباط اجتماعي به عنوان اساسي ترين عامل برای توسعه كشور در بخش هاي مختلف به شمار مي رود.

این مقام ارشد انتظامی استان، با تاکید بر اصل تکریم رباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی ماموران نیروی انتظامی در کوپ ها اظهار داشت: رعایت این مولفه ها باعث عزت و اقتدار پلیس در جامعه شده و اعتماد و رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان همدان، اعتماد و مشاركت مردم را سرمايه اصلي اجتماعي پليس دانست و خاطرنشان كرد: ارتباط، اعتماد و مشاركت همگاني، سرمايه اجتماعي پليس است و بزرگترين سرمايه پليس اعتماد عمومي مردم جامعه است.

سردار کامرانی صالح در خاتمه با اشاره به کشف یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق درسال جاری در همدان گفت:در بحث کشف کالای قاچاق ،شاهد افزایش 16 درصدی این موضوع در استان هستیم.

در ادامه این مراسم سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز در سخنانی گفت:امنیت مطلوب حاکم در کشور به خاطر تلاش ها وجانفشانی های نیروهای مسلح وبه ویژه نیروی انتظامی در کشور است.

شاهرخی با قدردانی از تلاش های کارکنان پلیس استان گفت:خوشبختانه امنیت بسیار مطلوبی در استان وجود دارد که حاصل تلاش ها وفداکاری های کارکنان نیروی انتظامی استان است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه مردم قدردان زحمات وتلاش های پلیس در جامعه هستند گفت:نمونه بارز این قدرشناسی نتیجه نظر سنجی مردمی است که موجب شده رضایت مندی از پلیس در صدر تمامی دستگاه های امنیتی وخدماتی کشور باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن