Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث عامل مزاحمت های تلگرامی در همدان دستگیر شد

عامل مزاحمت های تلگرامی در همدان دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: نوجوانی که با استفاده از خط تلفن همراه یکی از بستگان خود اقدام به مزاحمت تلگرامی و توهین کرده بود دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد افزود: فردی با مراجعه به پلیس فتا از دریافت پیام های توهین آمیز توسط پیام رسان تلگرام از طرف فردی ناشناس خبر داد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت ناشناس اقدام به ارسال پیام های مستهجن، رکیک و توهین آمیز به شاکی کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان افزود: به دنبال تلاش برای شناسایی سیم کارت تلفن همراهی که پیام ارسال می شد مشخص شد که مالک این خط تلفن یک زن است.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: اما در ادامه تحقیقات، فرد استفاده کننده از این خط تلفن برای ارسال پیام تلگرامی که نوجوان 17 ساله و برادر زاده این زن بود شناسایی و دستگیر شد.

وی عنوان کرد: به گفته این نوجوان ، پدر او با شاکی اختلاف دارند و متهم با انگیزه انتقام جویی اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز به وی کرده است.

این مقام انتظامی همدان ادامه داد: پس از تکمیل پرونده نوجوان 17 ساله تحویل مرجع قضایی شد و با حکم قاضی متهم در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه عمه متهم از داشتن این خط تلفن ابراز بی اطلاعی کرد گفت: استعلام سیم کارت ‌ها از طریق سامانه و پیامک امکان پذیر است و مشترکان تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت تنظیم مقررات رادیویی یا ارسال پیامک به شماره 30005049 و 3000150 از تعداد سیم‌ کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن