Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مرد خشمگین همسرش را به قتل رساند

مرد خشمگین همسرش را به قتل رساند

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک مرد میانسال به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل و بریدن سر همسر خود در منزل مسکونی واقع در نهاوند کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: بروز اختلاف بین زوج میانسال موجب متارکه منزل توسطه زوجه و عزیمت او به استان همسایه شد.

وی اضافه کرد: مرد میانسال برای پایان دادن به این وضعیت در تماس تلفنی با همسرش، از وی خواست به خانه برگشته و با پذیرش طلاق موضوع را خاتمه دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: زن میانسال نداشتن پول و کرایه خودرو برای بازگشت به خانه را بهانه قرار داد اما شوهرش برای رفع این بهانه یک میلیون ریال به حساب بانکی او واریز کرد.

سرهنگ زارعی گفت: زن به همراه 2 دختر خود به منزل عزیمت کرد و مرد خانواده دخترهایش را به خانه خواهر خود هدایت کرده و به بهانه صحبت و هفکری برای تداوم و ادامه زندگی به همراه زن به خانه برمی گردد.

وی ادامه داد: مذاکره این زوج نتیجه نداده و مرد خشمگین با استفاده از چاقو و بریدن سر، این زن را به قتل می رساند و سپس موضوع را به برادر خود اطلاع می دهد.

وی گفت: برادر قاتل در محل قتل حضور یافته و پس از دیدن صحنه، برادر خود را با استفاده از موتور سیکلت به کلانتری رسانده و او را تحویل ماموران می دهد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن