Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری عاملان فروش اسکناس‌های 500 درهمی تقلبی در همدان

دستگیری عاملان فروش اسکناس‌های 500 درهمی تقلبی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: عاملان فروش 180 قطعه اسکناس 500 درهمی تقلبی توسط ماموران کلانتری 13 این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ پژمان قویمی بیان کرد:در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری و فروش ارزهای تقلبی به وی، شناسایی و دستگیر متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهار شاکی، این فرد از طریق دوستش با یک فرد که در ظاهر فروشنده ارز بوده آشنا شده و 90 هزار درهم شامل 180 قطعه اسکناس 500 درهمی امارات را خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: مالباخته پس از چند روز با مراجعه به یکی از صرافی های شطح شهر همدان متوجه تقلبی بودن این اسکناس ها شده است.

سرهنگ قویمی گفت: پس از ثبت اظهارات مالباخته، تحقیقات پلیسی آغاز شد و هر 2 متهم توسط عوامل کلانتری 13 عین القضات دستگیر شدند و این متهمان 30 و 35 ساله در اظهارات خود، فروش ارز تقلبی به شاکی را تایید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پرونده متهمان به مرجع قضایی ارسال شد و پس از آن برای تحقیقات بیشتر در اختیار دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

سرهنگ قویمی توصیه کرد: شهروندان برای خرید ارز به صرافی ها و مراکز مجاز مراجعه کنند و از تهیه ارز از طریق مراجع غیر رسمی خودداری کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن