Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 20 فقره سرقت در همدان

کشف 20 فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف ۲۰ فقره سرقت منزل در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل از ابتدای سال جاری در بعضی از محله های شهر همدان به خصوص در ساعات ۲۰:۳۰ تا ۲۳ با این شیوه و شگرد که سارقان منازل آپارتمانی را پس از اطمینان از خالی بودن از سکنه شناسایی و در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم و با ارزش می کردند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام اقدامات و شگردهای خاص پلیسی و بررسی فیلم های موجود در تعدادی از صحنه های سرقت، تصاویری از ۲ نفر سارق در دو مورد از صحنه های سرقت به دست آمد که در بازبینی های تخصصی مشخص شد، سارقان برای انجام سرقت و معلوم نشدن نوع خودرو دو کیلومتر را پیاده روی کرده اند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: تصاویر متهمان در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت تا این که یکی از واحدهای گشتی یکی از سارقان را پیاده و تنهایی در حالی که خودروی وی نیز در فاصله ۳ کیلومتری از محل سرقت پارک شده بود را در حال پرسه زدن در یکی از محله های شهر مشاهده و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به همراه خودرو توقیفی به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات و بازجویی های تخصصی به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان با همدستی ۳ نفر اعتراف کرد که همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: تمام محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن