Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 12 تن لوازم التحریر قاچاق در همدان

کشف 12 تن لوازم التحریر قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حدود 12 تن لوازم التحریر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهر کشف شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: یک دستگاه کامیون اقدام به بارگیری محموله لوازم التحریر قاچاق از جنوب کشور به مقصد تهران کرد.

وی اضافه کرد: راننده کامیون از مسیرهای ارتباطی همدان قصد جابجایی این محموله قاچاق را داشت که ماموران متوجه این موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از بررسی مسیر حرکت این خودرو و پایش محموله گمرکی احتمال قاچاق بودن این محموله برای پلیس تایید شد.

سردار کامرانی صالح افزود: بنابراین اقدام های کنترلی توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی همدان برای توقیف این محموله شدت گرفت.

وی گفت: پس از عزیمت تیم های گشتی به محورهای اصلی و فرعی و زیر کنترل قرار دادن تمامی جاده ها، این خودرو در بخش جوکار ملایر روئیت و شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: خودروی حامل اقلام قاچاق در یک فرصت مناسب در ورودی شهر همدان متوقف شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد که لوازم التحریر ساخت کشور چین بوده و مشخصات درج شده در مدارک راننده با اقلام موجود در داخل کامیون مطابقت ندارد.

وی بیان کرد: 612 کارتن لوازم التحریر قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال از این کامیون کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن