Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آتش‎سوزی پراید در جاده همدان-تهران جان یک نفر را گرفت

آتش‎سوزی پراید در جاده همدان-تهران جان یک نفر را گرفت

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید بر اثر برخور با تیر برق در جاده همدان - تهران، آتش گرفت و راننده به دلیل شدت سانحه در دم جان باخت.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار کرد: خودرو یاد شده به علت بی توجهی به جلو، از مسیر اصلی خارج می شود و پهلوی سمت چپ آن پس از خروج از جاده اصلی، با تیر برق برخورد می کند.

وی بیان کرد: افراد حاضر در محل، پیکر راننده را از خودرو خارج می کنند و در این لحظه خودروی پراید ناگهان دچار آتش سوزی می شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: همچنین یک دستگاه کامیون 'دانگ فنگ' در جاده فرعی 'بوبوک آباد' به سمت 'قهاوند' در حال تردد بود که برای برخورد نکردن با موتورسیکلتی که هم راستا با این وسیله نقلیه تردد می کرد، خود را به سمت چپ جاده هدایت می کند.

وی با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که راننده وسیله نقلیه باری متوجه تردد کامیون از مسیر مقابل نبود و ناگهان یک خودرو باری را در جاده مقابل خود می بیند، اضافه کرد: راننده برای فرار از سانحه رخ به رخ، خودرو خود را به طور کامل به حاشیه چپ جاده هدایت می کند اما در نهایت این دو خودرو با یکدیگر تصادف می کنند و راننده 'دانگ فنگ' جان خود را در این سانحه از دست می دهد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش تردد کامیون ها از راه های فرعی استان در مسیر تهران - همدان، بالا بودن عوارض جاده های اصلی است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن