Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث 57 هزارليتر سوخت قاچاق در همدان کشف شد

57 هزارليتر سوخت قاچاق در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان  همدان از کشف 57 هزارليتر گازوئيل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"،  سردار  بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبرگفت : در راستاي مبارزه با قاچاقچيان فراورده هاي نفتي ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس ، صبح امروز در حين کنترل خودروهاي عبوري درمقر ايست و بازرسي "شهيد زارعي" به يک کاميون کشنده حامل تانکر سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف کامیون،  راننده خودرو با ارائه يک برگ بارنامه از شهرستان" سنقر" اظهار داشت که خودرو وی حامل 21 هزار ليتر روغن سوخته است اما ماموران پلیس در بازرسی از داخل تانکر سوخت، 27 هزار ليتر گازوئيل قاچاق را کشف کردند.

سردار کامرانی صالح در ادامه گفت : پس از چند دقيقه همدست متهم که به همين روش حامل گازوئيل قاچاق بود دستگیر و خودرو وی نیز متوقف شد که در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار 30هزار ليتر گازوئيل قاچاق كشف شد.

فرمانده انتطامی استان در پایان با اشاره به  ارزش ريالي فرورده هاي نفتی کشف شده گفت : بر اساس گفته کارشناسان ارزش ریالی سوخت های قاچاق يك ميليارد ريال برآورد شده است که ضمن انتقال خودروها به همراه رانندگان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در اين خصوص پرونده ای تشکيل و به تعزيرات حکومتي ارسال شد .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن