Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همدان 15 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همدان 15 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته برای آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد این استان به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش "همدان نیوز"، یدالله روحانی منش اظهار کرد: هم اینک 298 نفر در زندانهای این استان تحمل حبس می کنند که 6 تن از آنها زن هستند.

وی یادآوری کرد: با کمک خیران نیک اندیش در هشت ماهه سال جاری 179 مددجو از زندان های این استان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: 128 تن از زندانیان دارای پرونده های مالی، 27 زندانی مهریه، 18 زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از حوادث و 6 زندانی نفقه با کمک خیران آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با عنوان اینکه چهار تن از زندانیان آزاد شده زن هستند گفت: میزان بدهی این تعداد زندانی 172 میلیارد و 797 میلیون ریال بود که 14 میلیارد و 600 میلیون ریال آن توسط شرکت های بیمه به شاکیان پرداخت شد.

روحانی منش افزود: 15 میلیارد و 185 میلیون ریال از این میزان بدهی توسط صندوق تامین خسارت های بدنی، 23 میلیارد و 305 میلیون ریال توسط تسهیلات اعطایی بانک های عامل و 15 میلیارد و 560 میلیون ریال به دنبال کمک پرداختی برای پرونده های مالی و دیه، تامین شد.

وی با بیان اینکه شاکیان بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند ادامه داد: پس از اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه 74 میلیارد و 336میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان بخشیده شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن