Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جریمه 19 میلیارد تومانی متخلفین در همدان

جریمه 19 میلیارد تومانی متخلفین در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: متخلفین در شش ماه ابتدایی سال، بیش از 194 میلیارد ریال جریمه شدند.

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز" به ورود پنج هزار و 121 فقره پرونده به تعزیرات استان اشاره کرد و افزود: این پرونده ها مربوط به تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی؛ تولید واشتغال) کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سود جویی فرصت طلبان، باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی  وصدورحکم در چارچوب قانون و در راستاي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليد كنندگان در شش ماهه نخست امسال، تعداد پنج هزار و 121 فقره پرونده مورد رسیدگی قرارگرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه از این تعداد سه هزار و 554 فقره پرونده در بخش كالا و خدمات تشکیل شده است، اظهار داشت: 789 فقره دربخش قاچاق كالا و ارز و 778 فقره در بخش بهداشت، دارو ودرمان به تعزيرات حكومتي استان همدان ارسال شده است.

وی ادامه داد: در حوزه کالا و خدمات 99.90 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بيش از 101.60 درصد و درحوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 97.60 درصد  پرونده ها رسیدگی و مختومه شده است.

حسن پور با بیان اینکه متخلفین در مجموع به  194 میلیارد و 534 میلیون و 964 هزارو  31ریال جریمه نقدی محکوم شده اند، خاطرنشان کرد: در طرح بازگشایی مدارس نیز  266 مورد بازرسی صورت گرفت و252  فقره پرونده با محکومیت بیش از 473 میلیون ریالی تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه تعزيرات حكومتي آمادگي كامل جهت رسيدگي سريع و اجراي قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامي را دارد، اظهار داشت: سامانه پیامکی 300000135  وتارنمای t135.ir  آماده دریافت گزارشات مردم است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن