Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 15 میلیاردی کالای قاچاق در همدان

کشف 15 میلیاردی کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و كشف بیش از 15 میلیارد ریال كالاي قاچاق خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پي اخبار واصله مبني بر اينکه قاچاقچيان کالا و ارز اقدام به قاچاق کالا از شهرهاي مرزي غرب کشور به استان هاي مرکزي کشور مي نمايند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره  پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي ماموران به  یک  اتوبوس و سه  خودرو سواری  مشکوک و آنها را  متوقف کردند که در بازرسی  از خودروها  مشخص شد خودرو ها حامل کالاهاي قاچاق و  فاقد اسناد و مدارک گمرکي مي باشند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه بازرسی  از خودروهای مذکور 640 عدد گوشی تلفن همراه، 882 ثوب البسه خارجي، 2 هزار و 136 عدد لوازم آرايشي و بهداشتي و یک هزار و 658 قطعه لوازم جانبی گوشي تلفن همراه به ارزش 8 میلیارد و 650 میلیون ریال کشف شد.

سردار کامرانی صالح در ادامه از توقیف یک خودرو لوکس خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد و افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همدان یک  خودروی خارجي فورد کوپه موستانک را به علت تخلفات رانندگي توقيف کردند که در استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای پلاک جعلی گذر موقت بوده و به صورت غير قانوني وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به دستگیری 8 نفر متهم در خصوص کشفیات فوق خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده،  برای انجام  مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن