Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پرتلفات‌ترین جاده‌های همدان را بشناسید

پرتلفات‌ترین جاده‌های همدان را بشناسید

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سه محور برون شهری این استان واقع در رزن، اسدآباد و همدان بیشترین میزان فوت ناشی از سوانح جاده ای را به خود اختصاص داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی افزود: این محورها شامل جاده اسدآباد - یوسف آباد - سنقر، جاده رزن - کارخانه سیمان و جاده قدیم همدان - ساوه از محدوده پل 123 تا گردنه دخان است.

وی اضافه کرد: هشت تن در جاده اسدآباد - سنقر سال 95 جان باختند که این آمار در 6 ماهه سالجاری به 20 نفر رسید.

وی ادامه داد: فوت ناشی از سوانح در این جاده 2 طرفه 2.5 برابر افزایش داشته است و تنها در شهریور ماه سال جاری 9 نفر جان خود را در این جاده از دست داده اند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده رزن به کارخانه سیمان از دیگر جاده های حادثه خیز این استان به شمار می رود که علت آن ناایمن بودن این جاده است.

سرهنگ عزیزی توضیح داد: این جاده در برخی از نقاط 2 بانده، چهار بانده و 6 بانده شده است همچنین برخی از قسمت ها دارای جدول کشی و برخی محدوده ها فاقد جدول کشی است.

وی با ذکر آمار متوفیان اظهار کرد: تاکنون 10 شهروند در جاده های برون شهری شهرستان رزن جان باختند که سهم جاده رزن - سیمان هگمتانه 10 نفر است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده قدیم همدان - ساوه از دیگر محورهای پرتلفات این استان به شمار می رود که در سالجاری تاکنون 12 نفر جان خود را در این مسیر از دست دادند.

سرهنگ عزیزی افزود: سال گذشته سه نفر در جاده قدیم همدان - ساوه جان باختند ولی در 6 ماهه سالجاری این رقم چهار برابر مجموع یکساله 95 است.

وی علت استفاده رانندگان از جاده قدیم همدان - ساوه با وجود راه اندازی آزاد راه را بالا بودن نرخ عوارضی دانست و خواستار بازنگری و کاهش نرخ عوارضی شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن