Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف سه تن مواد مخدر در همدان

کشف سه تن مواد مخدر در همدان

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: سه تن و 55 کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ احمد مومیوند روز سه شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: تریاک با 2 تن و 735 کیلوگرم بیشترین میزان کشفیات امسال را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: همچنین امسال تاکنون 31 کیلوگرم هرویین و چهارکیلوگرم مواد روانگردان شیشه توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان کشف شد.

وی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و انجام اقدامات محسوس و نامحسوس امسال سه هزار و 159 قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و 623 معتاد به مراکز ماده 15 و 16 منتقل شدند.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان بیان کرد: سه هزار و 312 عملیات امسال توسط پلیس مبارزه با موادمخدر برای برخورد با قاچاقچیان انجام شده است.

سرهنگ مومیوند اجرای 2 هزار و 217 طرح پاکسازی، کشف و ضبط 82 دستگاه خودرو، 30 دستگاه موتورسیکلت و 9 قبضه اسلحه از قاچاقچیان را از دیگر عملکردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان برشمرد.

وی اظهار کرد: امسال 39 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان متلاشی شده و بیش از 20 میلیون و 346 هزار عدد قرص روانگردان کشف شده است.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر همدان بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح های مقابله ای فعالیت های فرهنگی در قالب کارگاه های آموزشی با هدف آشنا کردن خانواده ها و جوامع آسیب پذیر با مضرات گرایش به سمت استعمال موادمخدر نیز برگزار شده است.

سرهنگ مومیوند افزود: در حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی 125 برنامه آموزشی پیشگیرانه با حضور 11 هزار نفر از اقشار مختلف در سال جاری برگزار شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز گفت: به منظور اطلاع رسانی از آسیب های استعمال موادمخدر 20 برنامه رادیویی و 16 برنامه تلویزیونی با موضوع سیمای کرامت تهیه و پخش شده است.

سید رسول حسینی افزود: در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برای هر یک از روزها یک عنوان انتخاب شده و متناسب با آن عنوان برنامه ها اجرایی شد.

وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در مزار آنها و دیدار و سرکشی با خانواده شهدا و ایثارگران حوزه موادمخدر از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

وی اضافه کرد: در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفت تا مردم بیشتر در این حوزه مشارکت داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن