Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نیروی انتظامی همدان در پاسخگویی به مطالبات مردم حرف اول را می‌زند

نیروی انتظامی همدان در پاسخگویی به مطالبات مردم حرف اول را می‌زند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان تأکید کرد: همدان در حوزه پاسخگویی به مطالبات مردم و صیانت اداری حرف اول را می زند و کم و کاستی ها را در 117 بررسی و در جهت بهبود شرایط اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در نشست تعاملی با مدیران مسئول و سرپرستان رسانه های استان همدان با بیان اینکه اثرگذاری در امنیت ذهنی جامعه بی بدیل است، اظهار داشت: امروز مردم همه موضوعات را در فضای مجازی و از طریق رسانه ریافت می کنند و رسانه به خودی خود امنیت ایجاد می کند.

وی به وضعیت امنیت استان همدان اشاره و تصریح کرد: نگاه غالب مردم و تفکر سیستم ناجا بر این است که امنیت بسیار خوبی را در همدان شاهد هستیم و مدعی نیستیم که نیروی انتظامی این امنیت را ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پشتوانه خوب مردمی و رسانه ای باعث شده همدان در امنیت زبانزد خاص و عام باشد، گفت: همدان در حوزه پاسخگویی به مطالبات مردم و صیانت اداری حرف اول را می زند و کم و کاستی ها را در 117 بررسی و در جهت بهبود شرایط اقدام می کند.

وی افزود: همدان چهارراه محور مواصلاتی جنوب، غرب و مرکز کشور است و علاوه بر مقصد بودن معبر نیز هست و با این وجود هیچ گونه مسئله امنیتی در جاده های همدان گزارش نشده است.

مهدیان نسب با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای جلب رضایت خاطر مردم تلاش می کند، یادآور شد: برای رفع دغدغه خاطر مهمترین کار، اطلاع رسانی است که رسانه ها در ایجاد امنیت تلاش می کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر همکاری قابل توجه رسانه ها با این نهاد، اظهار داشت: رسانه ها در آموزش همگانی و اطلاع رسانی در خصوص حقوق شهروندی و آسیب های اجتماعی همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشتند.

حسین بشری با اشاره به اینکه همدان از استانهای برتر در برقراری ارتباط ناجا با رسانه هاست، یادآور شد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری 983 خبر به رسانه های استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه تعداد تلفات تصادفات بالاست، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش پلیس راه و راهور، این تلفات همچنان ادامه دارد و از رسانه ها درخواست می شود در راستای اطلاع رسانی برای کاهش تلفات با پلیس همکاری داشته باشند.

بشری تأکید کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی نیز رسانه ها می توانند اثرگذاری بالایی داشته باشند و درخواست ناجا این است که رسانه در این زمینه تلاش کند.

نظرات   

 
0 #1 عرفان 1396-05-02 19:09
با تشکر از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی ;-)
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن