Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادفات جان 114 نفر را در همدان گرفت

تصادفات جان 114 نفر را در همدان گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: 114 نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان در 3 ماهه امسال جان خود را از دست دادند.

به گزارش "همدان نیوز"، علی‌احسان صالح افزود: 86 نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان طی مدت مذکور مرد و 28 نفر نیز زن بوده‌اند.

وی اضافه کرد: 73 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 14نفر در درون‌شهری، 11 نفر در معابر خاکی و روستایی و 16 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان از افزایش 3.5 درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در مدت یاد شده امسال خبر داد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته نیز 110 شهروند شامل 27 زن و 83 مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

وی بیان کرد: تحلیل داده‌های آماری گویای افزایش متوفیان سوانح درون‌‌شهری و مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی بوده و لازم به ذکر است در مسیرهای برون‌شهری تغییری نداشته‌ایم.

صالح تصریح کرد: یک هزار و 958 نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت 1375نفر از آنها مرد و 583 نفر زن هستند.

وی از افزایش 10 درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی خبر داد و گفت: یک هزار و 784 نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان مجروح شدند.

گفتنی است؛ در سال گذشته 509 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و استان همدان کریدور ارتباطی استان‌های غربی به مرکز کشور بوده و بیشترین میزان تردد از مسیرهای این استان صورت می‌گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن