Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف محموله بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی در همدان

توقیف محموله بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی در همدان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف بار بزرگ قاچاق سیگار و لباس خارجی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان همدان با تشدید اقدامات اطلاعاتی موفق شدند شخصی با هویت "محمدرضا" که قصد انتقال کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیونت از سنندج به مقصد تهران را داشت، شناسایی کنند.

وی افزود: در این راستا پلیس توانست زمان دقیق و مسیر حرکت خودرو حامل کالاهای قاچاق را ردگیری کند و در ورودی شهر همدان، کامیونت مورد هدف را متوقف کند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: راننده کامیونت دستگیر و از جاسازی ماهرانه‌ای که در لابه‌لای سبدهای حمل مرغ  تعبیه کرده بود، تعداد یک میلیون و 364 هزار نخ سیگار و 77 هزار ثوب انواع پوشاک قاچاق با ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و ارز یکی از عوامل مهم تضعیف اوضاع اقتصادی در کشور است در این راستا پلیس با اشراف اطلاعاتی و برپایی تورهای ایست و بازرسی در نقاط مختلف استان با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد جدی می‌کند.

زارعی تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی است چرا که در صورتی تمام دستگاه‌ها با هماهنگی از ورود کالای خارجی به کشور جلوگیری کنند زمینه رونق اقتصادی و تولید را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش 8 درصدی کشفیات قاچاق کالا وارز در استان نسبت به سال گذشته عنوان کرد: در دو ماهه نخست امسال بیش از 130 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان همدان کشف شده است که این عملکرد نتیجه تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن