Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث 18 همدانی قربانی کار شدند

18 همدانی قربانی کار شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار در همدان خبر داد.

علی‌احسان صالح  امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با بیان اینکه در 9ماهه امسال 18نفر در استان بر اثر حوادث ناشی از کار، جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مدت مشابه سال گذشته  به میزان  24 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان این موضوع که تمام فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار در مدت یاد شده مرد بوده‌اند، عنوان کرد: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مدت مشابه 24 مرد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: 334نفر در سوانح ناشی از کار امسال مجروح و مصدوم شدند که از نظر جنسیت 327نفر از مجروحان مرد و 7 نفر زن هستند.

وی با اشاره به افزایش 21درصدی مجروحین حوادث کار یادآور شد: در 9ماهه سال گذشته نیز 276مرد و 3 زن در حوادث ناشی از کار مجروح و مصدوم شدند.

صالح حوادث کار را از دو منظر تشریح کرد و گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

وی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد، خواستار توجه به این مهم شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن