Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقيف 122 ميليارد تومان کالاي قاچاق در همدان/هزار خودروی مزاحم توقیف شد

توقيف 122 ميليارد تومان کالاي قاچاق در همدان/هزار خودروی مزاحم توقیف شد

فرمانده انتظامي استان از کشف پنج تن و 500 کيلو انواع مواد مخدر و 122 ميليارد تومان کالاي قاچاق در 10 ماهه سال جاري در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"،  سردار حاجی محمد مهديان نسب در جلسه شوراي معاونان که با حضور رئيس حوزه هاي علميه استان و نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري بيان داشت : آمار جرايم استان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

وي افزود: در اين مدت 16 طرح پيشگيري از جرم، چهار طرح عملياتي و تعداد قابل توجهي طرح منطقه اي، موضوعي و حجمي در  اين استان توسط پليس در راستاي ارتقاء امنيت شهروندان و پاکسازي نقاط آلوده اجرا شده است.

سردار مهديان نسب گفت : 447 هزار تماس با مرکز پليس 110 از سوي شهروندان برقرار شده که اين آمار از رشد 11 درصدي برخوردار بوده و از اين تعداد 226 هزار تماس عملياتي و مابقي درخواست راهنمايي و مشاوره از مرکز فوريت هاي پليس بوده است.

وي عنوان داشت: 73 درصد از وقوع جرايم با تلاش شبانه روزي ماموران پليس استان و همکاري شهروندان کشف شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به کاهش 70 درصدي نزاع و مزاحمت هاي خياباني در اين مدت، گفت: بيش از هزار خودرو در اين رابطه توقيف شده است.

سردار مهديان نسب گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون با اشراف اطلاعاتي پليس استان بيش از پنج و نيم تن انواع مواد مخدر از قاچاقچيان و سوداگران مرگ در استان کشف شده است.

وي با اشاره به اقدامات پليس استان در راستاي تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل" گفت : در 10 ماهه سال جاري با تلاش شبانه روزي ماموران انتظامي، بيش از 122 ميليارد تومان انواع کالاي قاچاق کشف شده که اين امر گام مهمي در حمايت از توليد داخلي محسوب مي شود.

سردار مهديان نسب افزود: در اين مدت 33 هزار و 427 تماس با سامانه دفتر نظارت همگاني با تلفن 197 از سوي شهروندان صورت گرفته که بيش از 41 درصد اين تماس ها تقدير از عملکرد پليس استان بوده است.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه با اشاره به اقدامات فرهنگي پليس استان در راستاي پيشگيري از جرايم، گفت: 310 هزار نفر از ابتداي سال جاري تا کنون به صورت چهره به چهره تحت آموزش هاي کارشناسان پليس قرار گرفته اند و بيش از 18 هزار نفر نيز به صورت رايگان از خدمات مراکز مشاوره پليس استان بهره گرفته اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن