Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث گمانه‌زنی درباره دلایل ۸ خودکشی درهمدان در یک‌ماه

گمانه‌زنی درباره دلایل ۸ خودکشی درهمدان در یک‌ماه

وقوع هشت مورد خود کشی ظرف یکماه اخیر در همدان موجی از گمانه زنی‌های مختلف را به وجود آورده از جمله اینکه آیا این پدیده مذموم همانند بعضی معضلات اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک بیماری مسری رایج در استان شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، این موضوع وقتی قوت گرفت که وقوع چهار مورد خود کشی در کمتر از یک روز در همدان گزارش شد. در جریان این خود کشی‌ها که خبر وقوع آن با تایید فرمانده پلیس انتظامی استان همدان همراه بوده یک زن 28 ساله، زنی 47 ساله، مردی 63 ساله و یک پزشک مرد 52 ساله اقدام به خود کشی کردند.

خبرهای دریافتی حاکی است اقدام به خود کشی زن 28 ساله در همدان با مداخله به موقع بستگان، ناکام ماند و با اقدامات بالینی فوریتهای پزشکی این زن مجدد به زندگی باز گشته است. هر چند پلیس علت وقوع خودکشی‌های اخیر را دلایل شخصی نه اجتماعی اعلام کرده است، اما وقوع چهار مورد خود کشی دیگر بویژه خودکشی 2 جوان در باغهای عباس آباد همدان اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص این پدیده مذموم در جامعه را دامن زده است.

صاحبنظران علوم اجتماعی بر این اعتقادند که پدیده‌هایی همچون خودکشی، طلاق و... در جامعه روند نگران‌کننده‌ای دارد و باید محور برنامه‌های کار گروه اجتماعی و فرهنگی و کمیته بررسی آسیب‌های اجتماعی استان قرار گیرد.

منبع: جمهوری اسلامی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن