Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ضرورت برگزاری برنامه های هفته ناجا با مشارکت حداکثری مردم

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان در دفتر همدان نیوز تأکید کرد:
ضرورت برگزاری برنامه های هفته ناجا با مشارکت حداکثری مردم

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: هدف و تلاش فرماندهی انتظامی استان جلب حداکثری مشارکت مردم برای برگزاری برنامه های هفته ناجا است.

به گزارش "همدان نیوز"، ظهر امروز پایگاه خبری همدان نیوز میزبان سرهنگ رضا صفایی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان، حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و مهدی اسدبیگی مدیر اطلاع رسانی فرماندهی بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان در ابتدای حضور خود در دفتر پایگاه خبری همدان نیوز ضمن تقدیر از تلاش این مجموعه در عرصه اطلاع رسانی به مردم گفت: خوشبختانه رسانه های استان همکاری و همراهی خوبی در آگاه سازی مردم در خصوص اقدامات و برنامه های نیروی انتظامی دارند و رسانه همدان نیوز نیز به عنوان یکی از موفق ترین رسانه ها در این بخش شناخته شده و امید می رود که هرچه زودتر اهداف این رسانه محقق شود و بتواند به موفقیت های خود در گذشته ادامه دهد.

سرهنگ رضا صفایی با بیان اینکه استان در آستانه هفته ناجا قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته ناجا با آغاز ماه محرم، برنامه هایی از 22 تا 30 شهریورماه برای کارکنان نیروی انتظامی و خانواده این کارکنان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های اصلی هفته ناجا از 9 تا 16 مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه های مهیج و شادی آفرینی که برای هفته ناجا در نظر گرفته شده بود، پیش از شروع هفته اجرا خواهد شد و با فرا رسیدن ماه محرم، برنامه ها جنبه مذهبی خواهند داشت.

صفایی افزود: همزمان با آغاز ماه محرم برنامه ها در قالب هیئت عاشوراییان اجرا خواهد شد.

وی به برنامه ریزی برای برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته ناجا اشاره و تصریح کرد: در همایش سال گذشته 100 هزار نفر از مردم همدان حضور یافتند که امسال نیز حضور این میزان جمعیت پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن ابراز امیدواری از اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته ناجا، گفت: خوشبختانه برنامه های خوبی برای این هفته همچون سال گذشته در نظر گرفته شده و تلاش فرماندهی انتظامی بر جلب بیشتر مشارکت مردمی در برنامه های هفته ناجا است.

وی اظهار داشت: همزمان با اولین روز از هفته ناجا غبار روبی مزار شهدا با حضور فرمانده انتظامی استان و کارکنان فرماندهی در گلزار شهدای استان انجام خواهد شد و مجموعه نیروی انتظامی با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق خواهند کرد.

صفایی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هفته ناجا، بیان کرد: در این هفته فرصتی برای تخفیف جرائم رانندگی فراهم شده و علاوه بر این، تعدادی از پزشکان نیز در خدمت کارکنان نیروی انتظامی و همزمان با اقامه نماز جمعه آماده خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این فریضه شرعی خواهند بود.

وی مهمترین برنامه هفته ناجا در استان همدان را برگزاری یادواره 326 شهید نیروی انتظامی استان عنوان کرد و افزود: اعتقاد ما بر این است که برنامه هایی برای شهدا پیش بینی می شود به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان سخنان خود از افتتاح حسینیه پایگاه فرماندهی استان در هفته ناجا خبر داد و گفت: در این هفته ساختمان پلیس اطلاعات نیز به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در این نشست صمیمانه ضمن ابراز رضایتمندی از همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای نیروی انتظامی، گفت: خوشبختانه افراد خوب و شایسته ای در عرصه مطبوعات استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

حسین بشری با بیان اینکه روحیه رسانه های استان آمیخته با کمک و همیاری نیروی انتظامی است، یادآور شد: به طور قطع رسانه ها در ایجاد و ارتقاء احساس امنیت نقشی اساسی و کلیدی دارند.

وی با تأکید بر نیاز فرماندهی انتظامی به همکاری رسانه ها، خاطرنشان کرد: بدون شک نیروی انتظامی به تنهایی قادر به عملیاتی ساختن وظایف سنگین خود نیست و اگر رسانه ها و مردم همکاری و همراهی لازم را نداشته باشند، وظایف به خوبی انجام نخواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تأکید کرد: مطبوعات و اهالی قلم استان در آموزش همگانی و اطلاع رسانی به مردم نقش ویژه ای دارند و تلاش آنها یاری رسان استان در ایجاد آرامش است چراکه هرچه آگاهی مردم افزایش یابد، امنیت و آرامش بیشتری حاکم خواهد شد و به تبع آن، انجام امور برای خدمتگذاران در فرماندهی انتظامی استان آسان تر خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه فرماندهی انتظامی استان بر ادامه و تقویت همکاری با رسانه ها است و به طور قطع از دیدگاه ها و نقطه نظرات اهالی مطبوعات استان در پیشبرد امور استفاده خواهد شد.

بشری به شعار هفته ناجا در سال جاری اشاره و تصریح کرد: برنامه های هفته ناجا با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" اجرا خواهد شد و هدف از انتخاب این شعار، مشارکت همه در ایجاد امنیت است.

وی افزود: هنوز لیست کامل و جزئی برنامه های هفته ناجا به فرماندهی استانها ابلاغ نشده اما به محض ابلاغ، اطلاع رسانی کافی در این خصوص انجام خواهد شد تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در برگزاری برنامه های این هفته باشیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری همدان نیوز در ادامه این نشست صمن عرض خیرمقدم به مناسبت حضور مسئولین فرماندهی انتظامی استان در دفتر این رسانه، گفت: حضور معاونین فرماندهی انتظامی استان و آشنایی آنها با روند کاری مجموعه از نزدیک باعث افتخار ماست.

علی ثقفی با اشاره به آغاز فعالیت رسمی خود به عنوان مدیر مسئول از سال 1387، گفت: با توجه به حضور تیم پاس همدان در لیگ برتر و علاقه مندی مردم و به ویژه جوانان استان به فوتبال، ما اقدام به راه اندازی اولین سایت خبری تحلیلی در این زمینه با عنوان "همدان فوتبال" کردیم.

علی ثقفی افزود: خوشبختانه این رسانه و اخبار، گزارشات، تحلیل ها، گفتگوها و تصاویر آن به خوبی از سوی دوستداران فوتبال استقبال شد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی دومین رسانه خود با عنوان "همدان نیوز"، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از همدان فوتبال، استاندار وقت همدان پیشنهاد راه اندازی سایت اطلاع رسانی جامع تری را مطرح کرد که بنابر این پیشنهاد، پایگاه خبری همدان نیوز در بهمن ماه سال 1390 به طور رسمی با برگزاری آیین افتتاحیه و با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان همدان، مدیران روابط عمومی و اهالی رسانه کار خود را آغاز کرد و فعالیت آن تا به امروز ادامه دارد.

ثقفی با تأکید بر اینکه این دو رسانه بدون هیچگونه حمایت از سازمان و دستگاه دولتی و خصوصی فعالیت می کند، یادآور شد: پایگاه های خبری همدان نیوز و همدان فوتبال به صورت کاملاً خصوصی و با هزینه شخصی مدیریت می شوند.

رسانه در راستای کمک به نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش و همچنین اطلاع رسانی اخبار این حوزه، بخشی به صورت مجزا با عنوان انتظامی-حوادث در صفحه اصلی سایت طراحی کرده است.

ثقفی تأکید کرد: این رسانه به هیچ عنوان از حزب و گروه سیاسی حمایت نمی شود و از هیچ حزبی نیز حمایت نمی کند و اساس کار آن به هیچ عنوان ورود به مسائل سیاسی و جناحی نیست و همواره سعی بر انتشار تمامی اخبار سیاسی بدون توجه به احزاب و گروه ها داشته است.

وی همچنین از فعالیت ماهنامه فرهنگی، ورزشی اکباتان در کنار این دو رسانه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جای رسانه مکتوب و البته متفاوت در این مجموعه خالی بود، ما اقدام به اخذ مجوز ماهنامه اکباتان کردیم و این رسانه با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهمن ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد.

ثقفی افزود: ماهنامه اکباتان تنها رسانه مکتوب استان است که به صورت تمام گلاسه و رنگی و در تیراژ 15 هزار نسخه به چاپ می‌رسد و در اولین روز هر ماه منتشر می شود.

گفتنی است در این نشست، مسئولین فرماندهی انتظامی استان ضمن ابراز رضایتمندی جهت انتشار رسانه ای متفاوت در عرصه مطبوعات استان همدان، از تحریریه ماهنامه و همچنین پایگاه خبری همدان نیوز بازدید کردند.

در پایان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر از مدیرمسئول پایگاه خبری همدان نیوز تقدیر کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن