Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نجات زن جوان گرفتار در خودرو حادثه دیده/تماس 237 مزاحمت تلفنی در آتش‌‎نشانی در یک روز!

نجات زن جوان گرفتار در خودرو حادثه دیده/تماس 237 مزاحمت تلفنی در آتش‌‎نشانی در یک روز!

 

زن جوانی که در حادثه برخورد سواری پراید با تیر چراغ برق مصدوم و در خودرو حادثه دیده محبوس شده بود با تلاش اتش نشانان خارج و با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، ساعت 12 و 54دقیقه یکشنبه 17 مرداد خبر برخورد یک دستگاه خودرو سواری به سامانه 125 گزارش شد.

با دریافت این خبر یک اکیپ تخصصی امداد و نجات با 4 نفر آتش‌نشان از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره13 به نشانی اعلام شده در کوی خاتم(ششصد دستگاه)اعزام شدند.

آتش‌نشانان که در مدت زمان 4دقیقه خودرا به محل حادثه رسانده بودند در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک‌دستگاه خودرو سواری پراید که راننده و سرنشینان آن 3 خانم جوان بودند با تیر چراغ‌برق برخورد کرده است.

دوسرنشین خودرو پیش از رسیدن آتش‌نشان با کمک مردم از خودرو حادثه دیده خارج شده بودند اما راننده به دلیل شدت برخورد دچار مصدومیت شده و درون خودرو محبوس شده بود.

آتش نشانان با مشاهده وضعیت موجود ضمن ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات فرد مصدوم را بدون آسیب دیدگی بیشتر از خودرو خارج و جهت طی مراحل درمان در اختیار عوامل فوریت های پزشکی قرار دادند.

بنا بر اعلام مرکز پیام فرماندهی سازمان روز شانزدهم مردادماه شهروندان 357 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 18 مورد منجر به عملیات گردیده، 17 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 85 تماس اشتباه و متاسفانه 237 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن