Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث حمله گرگ به دو کودک در رزن

حمله گرگ به دو کودک در رزن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رزن گفت: گرگ در دو نوبت اقدام به حمله به دو کودک خردسال در روستای عمان از توابع بخش قروه درجزین شهرستان رزن کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد نوری اظهر اظهارکرد: یک خانواده در باغهای اطراف روستای عمان در حال استراحت بودند و دختر هفت ساله آنها کمی دورتر در حال بازی کودکانه بود.

وی اضافه کرد: در این حین ناگهان یک قلاده گرگ به دختر نزدیک شده و با گرفتن گردن دختر اقدام به فرار کرد که اعضای خانواده اقدام به تعقیب گرگ کردند.

وی افزود: پس از طی مسافتی گرک به علت خستگی کودک را بر روی زمین قرار داده سپس از ناحیه پهلو آن را به دندان گرفته و فرار می کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رزن بیان کرد: در نوبت سوم، بعد از اینکه گرگ کودک را به زمین می گذارد خانواده دختر خردسال با سرعت به وی نزدیک می شوند که گرگ مجبور به فرار می شود.

زال پور اضافه کرد: دختر مجروح توسط اعضای خانواده به بیمارستان ولیعصر رزن منتقل و در این بیمارستان بستری می شود.

وی گفت: همچنین در نوبت بعدازظهر همین روز گرگ به یک کودک در روستا عمان حمله کرده و با پنجه خود به پشت کودک ضربه وارد می کند.

وی اضافه کرد: با حضور بهنگام خانواده ، گرگ بدون وارد کردن آسیبی به پسر خردسال، از محل متواری می شود.

دو شهرستان رزن و بهار استان همدان از سالهای گذشته تاکنون کانون حمله حیوانات درنده به گله گوسفندان و مردم بوده است بگونه ای که اوایل دهه 90 حمله به کودکان در بهار خبر ساز شد.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن