Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مدارس کانکسی همدان تا پایان سال برچیده می‌شود

مدارس کانکسی همدان تا پایان سال برچیده می‌شود

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته در سفر اخیر رییس ستاد اجرایی فرمان امام با استاندار همدان، مقرر شد تمامی مدارس کانکسی و غیرقابل استفاده تا پایان سال برچیده و مدارس جدید جایگزین آنها شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علی چهاردولی بیان کرد: ۱۷ مدرسه کانکسی در این استان وجود دارد که ساخت، تکمیل و تجهیز مدارس جدید برای جایگزینی این مدارس در دستور کار قرار دارد تا در سطح استان مدرسه کانکسی و مخروبه نداشته باشیم.

وی افزود: از ۱۷ مدرسه کانکسی موجود در این استان، ساخت و جایگزینی چهار مدرسه در دستور کار نهاد دیگری است و رییس ستاد فرمان امام خمینی(ره) وعده ساخت ۱۳ مدرسه جدید به جای مدارس کانکسی و غیر قابل استفاده را تا پایان سال داده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان اظهار داشت: ۱۵۶ خانه عالم سال گذشته از سوی این مجموعه احداث، تعمیر، تجهیز و تحویل سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

چهاردولی اضافه کرد: امسال نیز طبق لیست ارائه شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ۲۴ محل برای ساخت خانه عالم به ستاد اجرای فرمان امام معرفی شده است.

وی ادامه داد: هر چند تاکنون لیستی مبنی بر نیاز به ساخت ۲۴ خانه عالم در استان همدان ارائه شده است اما در نشستی با امام جمعه همدان، شمار خانه های عالم مورد نیاز استان بیش از تعداد اعلام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی بیان شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن