Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی زنگ آغاز سال تحصیلی برای ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان همدان نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی برای ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان همدان نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روز پنج‌شنبه در این آیین گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۳ هزار و ۶۱۶ هزار نوآموز در دوره اول ابتدایی، تحصیل را در مراکز آموزشی آموزش و پرورش استان همدان آغاز کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود نقوی با تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: شما دانش آموزان کلاس اولی امیدهای مملکت و شکوفه های علم و دانش آینده سازان این کشور هستید و باید در کشورمان افتخار آفرینی کنید.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما دانش آموزان به جایی آمده اید که آینده شما در آن رقم می خورد و باید همه تلاش خود را به کار گیرید تا آینده ای درخشان پیش روی خود و خانواده داشته باشید.

نقوی تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۰۸ هزار دانش آموز در سامانه سناد برای تحصیل در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ۲ هزار ۵۰۰ مدرسه استان همدان نام نویسی کرده اند.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود ۱۰ هزار دانش آموز جامانده نیز در روزهای آینده فرآیند نام نویسی را تکمیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه امسال ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس برای آموزش دانش آموزان آماده شده است، تصریح کرد: زنگ بازگشایی مدارس استان همدان نیز روز  (شنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به نوآموزان، از والدین آنان خواست تا برای برداشتن گام های موثر در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان خود همراه مراکز، مدارس و آموزش و پرورش باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن