Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تمدید نمی‌شود

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تمدید نمی‌شود

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره بیست و هفتم تمدید نمی‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امیر مشهدی‌عباس اعلام کرد: با توجه به پیگیری گروههای متقاضی شرکت در جشنواره و تماس مکرر با دبیرخانه،  به جهت امکان برنامه ریزی مناسب و انجام به هنگام امور اجرایی، امکان تمدید در بخش های مختلف فراهم نیست و مهلت ارسال آثار و ثبت تقاضای شرکت در جشنواره تا تاریخ مقرر در فراخوان برای هر بخش  خواهد بود. بنابراین پس از اتمام  فرصت مذکور،درخواستی در سایت جشنواره به ثبت نخواهد رسید.

در ضمن گروههایی که تاکنون اقدام به ثبت نام کرده‌اند  ولی کد رهگیری دریافت نکرده اند می توانند باهماهنگی دبیرخانه نسبت به نهایی کردن ثبت درخواست خود اقدام کنند و از این جهت مشکلی در روند تقاضای ایشان نخواهد بود.

لازم به یادآوری است که پایان مهلت ارسال آثار و ثبت تقاضای شرکت در سه بخش «تئاترفراگیر »، «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال » و مسابقه نمایشنامه نویسی تا قبل از ساعت 24 روز سه شنبه مورخ16 آذر1400 است.
بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و‌نوجوان به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال جاری در شهر همدان برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن