Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی یک همدانی سرپرست روابط‌عمومی وزارت بهداشت شد

یک همدانی سرپرست روابط‌عمومی وزارت بهداشت شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی «محمد هاشمی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد هاشمی که یکی از مدیران همدانی وزارت بهداشت است، پیش از این سابقه مسئولیت در روابط عمومی سازمان غذا و دارو و سازمان بیمه سلامت را هم در کارنامه دارد.
در متن حکم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به محمد هاشمی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده است لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف مشروحه زیر اهتمام لازم را به عمل آورید.
۱. اتخاذ سیاست واحد در اطلاع رسانی موضوعات مربوط به بیماری کرونا و واکسیناسیون به عنوان دغدغه نخست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
۲. اقتدار رسانه ای و پاسخگویی صادقانه و شفاف، پیشتازی اطلاع رسانی و افزایش منابع پاسخگو در وزارت بهداشت با هدف تقویت، توسعه و پیشرفت حوزه سلامت.
۳. شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، سازمانها، نهادها و حوزه های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بهره مندی از پتانسیل آنها.  
۴. بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های نوین در حوزه های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، همسو با سیاست‌های کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه.
۵. هم افزایی با سایر دستگاه ها، جلب مشارکت و حمایت های بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت های مختلف حاکمیت در جهت پیشیرد اهداف و سیاستهای سلامت.
۶. نیازسنجی اطلاعات مورد نیاز مخاطبان حوزه سلامت و تولید محتوا به منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی.
۷. ایجاد ارتباط دوسویه و گفتمانی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ذینفعان و بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و ایده های آنان بطوری که حوزه سلامت، محور همدلی همه هموطنان عزیز باشد.
۸. برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست های خبری، سفرها، گردهمایی‌ها، همایش ها و نمایشگاه ها ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت المال و استفاده بهینه از منابع، پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی.  
۹. توجه دادن جامعه به مجاهدت های شبانه روزی و مستمر مدافعان حوزه سلامت و تمامی افراد موثر در تامین سلامت مردم.  
امید است با استعانت از خداوند سبحان و استفاده از ظرفیت تمام همکاران، صاحبنظران و اصحاب ‌فرهنگ، هنر و رسانه برای تقویب پاسخگوئی به مردم شریف کشورمان در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن