Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نمایشگاه مجازی کتاب در همدان آغاز شد

نمایشگاه مجازی کتاب در همدان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دوستداران برای دریافت بن کتاب و خرید از نمایشگاه سراسری اقدام کنند چراکه برای هر استان سهمیه محدودی پیش بینی شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار داشت: نمایشگاه سراسری کتاب از امروز به صورت مجازی آغاز شد و تا ۶ بهمن ادامه دارد. 
وی با اشاره به اینکه کتاب‌های عرضه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می شود افزود: علاقه مندان با مراجعه به سامانه بن خرید کتاب به نشانی bon.tibf.ir نام نویسی کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: ارائه بن کتاب به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد و متقاضیان هیچ وجهی واریز نمی‌کنند. 
به گفته او با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت با متقاضیانی است که زودتر نام نویسی کرده‌اند. 
احسانی خاطرنشان کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان و برای اعضای هیات علمی هم ۴۰۰ هزار تومان است. 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، آثار منتشر شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون عرضه شده گفت: دوستداران دانایی برای خرید کتاب‌های مورد نیاز خود می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب به نشانی book.icfi.ir سفارش خود را ثبت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن