Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نامگذاری دو مدرسه در همدان به نام شهید فخری‌زاده

نامگذاری دو مدرسه در همدان به نام شهید فخری‌زاده

مدیرکل نوسازی مدارس همدان گفت: مدرسه ۱۵ کلاسه در دست احداث انصار الامام شهر همدان و مدرسه ۷ کلاسه عمان شهرستان درگزین به نام شهید محسن فخری‌زاده مزین می شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان، درپی شهادت مظلومانه دانشمند بزرگ هسته ای کشور دو مدرسه در دست ساخت اداره کل نوسازی مدارس استان همدان که بزودی به بهره برداری خواهند رسید به‌نام "شهید محسن فخری زاده" نام گذاری می‌شود.
محمد حسین مرادی مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان با محکومیت اقدام جنایتکارانه دشمنان ایران اسلامی و شهادت مظلومانه «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشمند هسته ای کشورمان اظهار کرد به پاس زنده نگاه داشتن راه، نام و یاد این شهید گرانقدر با هماهنگی های انجام شده 2 مدرسه در استان همدان به نام این شهید عزیز نامگذاری می شود. مدرسه 15 کلاسه در دست احداث انصار الامام شهر همدان و مدرسه 7 کلاسه عمان شهرستان درگزین مدارسی هستند که به نام این شهید مزین می شوند.
مرادی افزود : از مدرسه الگوها و مفاخر ملی و مذهبی پرورش می یابند و به عنوان اسوه و چراغ راه می توانند نقش موثری در مسیر زندگی دانش آموزان داشته باشند و فرزندان ایران اسلامی رهرو حرکت ارزشمند این بزرگمردان شوند. دانش آموزان با شناخت شهیدان و ایثار ایشان از مجاهدت ها و رشادت هایشان الگو می پذیرند و این الگو پذیری از مدرسه آغاز می شود.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن