Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی رژه خودروهای سیار در اولین روز هفته کودک در همدان

رژه خودروهای سیار در اولین روز هفته کودک در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: در نخستین روز هفته ملی کودک، رژه خودروهای سیار با حضور ۱۱ خودرو انجام شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، بهناز ضرابی زاده گفت: رژه خودرو‌های سیار با ۱۰ خودرو عادی و یک مینی بوس اجرا شد.
ضرابی زاده افزود: این خودرو‌ها از همدان، ملایر، اسدآباد، بهار، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ و فامنین بوده که ۲ خودرو آن از همدان است.
او  بیان کرد: این خودرو‌ها در سطح شهر به حرکت در می‌آیند و با پخش آهنگ شاد روز ملی کودک را یادآوری می‌کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره اینکه از ۱۲ تا ۱۷ مهر ماه روز جهانی کودک است، گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا امسال برنامه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.
ضرابی زاده با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها از امروز با رژه خودرو‌های سیار در سطح شهر آغاز شده است، ابراز داشت: تجلیل از برگزیدگان مسابقات ملی و بین المللی، نمایش فیلم‌های سینمایی برتر، حضور در استانداری و صدور بیانیه، معرفی اعضای قدیمی و موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و افتتاح کتابخانه محمد رضا یوسفی در روستای محروم و برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع سبک ایرانی اسلامی از برنامه‌های هفته کودک است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه از سن ۳ تا ۱۲ سال را کودک می‌گویند، گفت:کودکی را به ۲ بخش کودکی اول و کودکی میانه تعریف می‌کنند.
این مسئول تأکید کرد:کودکی اول از ۳ تا ۶ سال و کودکی میانه ۶ تا ۱۲ سال است./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن