Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اکران سینما حقیقت در همدان

اکران سینما حقیقت در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، «سینما حقیقت» در همدان اکران می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در پردیس سینمایی چارسو تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده هفت اثر از فیلم‌های جشنواره در همدان هم اکران خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده سینما کانون در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه میزبان علاقمندان به سینمای مستند خواهد بود.
احسانی بیان کرد: بر این اساس روز چهارشنبه در سانس ۱۵ تا ۱۷ دو فیلم «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی و «واکس» به کارگردانی کامران حیدری بر روی پرده می‌رود. در سانس دوم هم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ «بانو عصمت» به کارگردانی محمد حبیبی منصور به نمایش در می‌آید.
وی یادآور شد: «۱۳هزار قدم» به کارگردانی اشکان احمدی، «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان و «عروسکان» به کارگردانی علی دلکاری فیلم‌هایی هستند که در سانس نخست و «روایت رهبری» به کارگردانی مهدی نقویان در سانس دوم روز پنجشنبه اکران می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن