Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری ۸۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در استان همدان

برگزاری ۸۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در هفته بسیج ۸۰۰ برنامه در قالب ۵۳ عنوان در سطح استان همدان و مجموعه نواحی شهرستان‌های برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد: شعار امسال «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» است و  امروز از عمر پربرکت بسیج 40 سال گذاشته که این مدت را با روحیه جهادی و فرهنگ اسلامی بسیج پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان  با بیان اینکه یکی از دلایل استمرار بسیج این بود که پیرو تفکر امام(ره) است، گفت: 40 سال خدمت خالصانه، 40 سال جهاد و40 سال شهادت را پشت سر گذاشتیم و چه عزیزانی که در بسیج به شهادت رسیدند؛ به همین دلیل باید به برنامه‌های هفته بسیج امسال توجه ویژه داشته باشیم و زحمات این عزیزان را منعکس را در جامعه منعکس کنیم و به سمع و حضور مردم برسانیم.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب با صلابت‌تر از گذشته و محکم‌تر برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی در حرکت بوده و زمینه ساز دولت جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد.

سردار مجیدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج گفت: در هفته بسیج 800 برنامه در قالب 53 عنوان در سطح استان و مجموعه نواحی شهرستان‌های برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عطرافشانی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهداء و پیشکسوتان جهاد و شهادت از برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است./ شبستان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن