Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اجرای 40 برنامه در هفته کتاب همدان

اجرای 40 برنامه در هفته کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، احمدرضا احسانی با تأکید بر اینکه مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال برنامه‌های مختلفی در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و افزود: برگزاری مراسم عصر شعر، مراسم رونمایی، نقد و بررسی کتاب، برگزاری جشن کتاب و تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و ادب، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی هم برای برگزاری در سطح شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است؛ تأکید کرد: نمایشگاه و فروشگاه کتاب، برنامه مشترکی است که در همه شهرستان‌های تابعه برپا خواهد شد.

احسانی گفت: تجلیل از خادمان کتاب و ناشران در ملایر، برگزاری عصر شعر و جلسه نقد کتاب در تویسرکان، تجلیل از نویسندگان و خادمان کتاب در اسدآباد، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نشست ادبی در کبودراهنگ، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست کتابخوان در رزن و برگزاری نشست کتابخوان در فامنین از برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی است./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن