Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی چشم‌انداز گردهمایی روابط‌عمومی‌های وزارت کشور

چشم‌انداز گردهمایی روابط‌عمومی‌های وزارت کشور

بيانيه پاياني گردهمايي مديران کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري ها و سازمان هاي تابعه وزارت کشور به ميزباني استان همدان صادر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

مقدمه:

گردهمايي سراسري مديران کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري ها و سازمان هاي تابعه وزارت کشور در تاريخ 98/2/12 به ميزباني استانداري همدان برگزار گرديد و حاضرين پس از شرکت در کارگاه‌هاي تخصصي نوبت صبح و بعد از ظهر موارد زير به عنوان بيانيه رسمي همايش مورد تاکيد قرار دادند:

1- تاکيد بر جايگاه روابط عمومي ها در ارائه تصوير منصفانه و روشن از کارکرد دستگاه هاي اجرايي با عنايت به حساسيت مقابله با عمليات رواني دشمن و شرايط خاص تحميلي بر کشور.

2-اهتمام به دستورالعمل هاي ارسالي در راستاي ارتقا و تثبيت جايگاه روابط عمومي هاي استانداري ها با جايگاه ساختاري "مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل"و ايجاد وحدت رويه در انتصابات و پست ها.

3-پيشنهاد رفع تنگناهاي اجرايي ادارات کل روابط عمومي و امور بين الملل استانها از طريق تخصيص رديف بودجه مشخص و نيز لحاظ شدن تنخواه مناسب.

4- اهتمام به مديريت مناسب بر فضاي مجازي و بهره برداري از ظرفيت هاي موجود در شبکه هاي اجتماعي از طريق تعامل مناسب با رهبران فکري و مديران کانالهاي صاحب امر.

5ضمن سپاس از رياست محترم و مديران ارشد مرکز اطلاع رساني و امور بين‌الملل وزارت کشور از حسن ميزباني استانداري محترم همدان و مدير کل روابط عمومي و اموربين الملل استانداري، حاضرين بر تداوم فرايند هم انديشي و دانش افزايي از طريق استمرار اين گونه نشست‌ها تاکيد نمودند.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن