Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی پیگیری جدی آموزش‌وپرورش همدان در خصوص تنبیه دانش‌آموز توسط معلم

پیگیری جدی آموزش‌وپرورش همدان در خصوص تنبیه دانش‌آموز توسط معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در منزل دانش آموز دبیرستان شهیدمقصودی که در اثر خطای معلم مورد تنبیه قرار گرفته بود، از وی دلجویی کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان و رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز حضور  داشتند، محمد پورداود گفت: معلم و دانش آموز دو عنصر کلیدی و مهم تعلیم و تربیت هستند.

پورداود افزود: کرامت معلم و اهتمام به جایگاه دانش آموز از سیاست های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با ابراز تاسف از اتفاق دبیرستان شهیدمقصودی و تنبیه دانش آموز، تصریح کرد: در موارد نادری ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد که البته موضوع توسط آموزش و پرورش به جد پیگری و اعمال قانون می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با انتقاد از اقدام شتاب زده صدا و سیما در انعکاس خبر این اتقاق، گفت: از صدا و سیما انتظار داریم در گزارش های خود تلاش های معلمان عزیز را با این گونه اخبار سلبی که قابل مقایسه با انبوهی از خبرهای خوب در آموزش و پرورش نیست، زیر سوال نبرد.

پدر دانش آموز مزبور نیز با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: احترام معلمان برای ما یک اصل است و اتفاق اخیر باعث نمی شود که ما تلاش های ارزشمند معلمان را نادیده بگیریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن